joi, 6 decembrie 2012

Shoot like a PRO Botosani – A fost o nebunie!

In doar 3 saptamani am reusit o nebunie de 3 zile. E adevarat, fara Marius Agrigoroaei nu s-ar fi intamplat nici jumatate din tot ce a insemnat un efort urias.
Acum o luna de zile nu stiam ca se va intampla Shoot Like a PRO Botosani. Si astazi au trecut deja doua zile dupa nebunia din week-end.
Cum a fost?

Pai iata cateva citate:
  • “Am invatat multe, dar probabil intrebarea care va sta pe buze e “Ti-a placut?”. Nu pot raspunde decat cu raspunsul la o alta intrebare: “Mai mergi?”. Da, si maine daca s-ar mai face un workshop tinut de weddingstaff.ro si Daniel as merge si cu ochii inchisi. Si asta spune multe.”
  • “Multumesc pentru experienta oferita,a fost ceva ,,tapan,, de tot ,vorba lui Edi. :)).Felicitari si tineti-o tot asa !”
  • “Multumesc frumos! Multe zambete si succes in tot ce faceti!”
  • “Multumim pentru timpul si energia acordata, totul a fost superb!”
  • “Vreau sa multumesc celor de la Weddingstaff Ro pentru workshop-ul organizat la Botosani. Din punctul meu de vedere a fost cel mai complex workshop la care am luat parte.”
  • ” Multumim pentru timpul si energia acordata, totul a fost superb! “
  • “Multumesc Cristian Paraschiv si Daniel Chindea ati reusit sa schimbati mult mult mult din atitudinea mea ca fotograf.”
  • “Pentru mine a fost o experienta deosebita in care am invatat foarte multe lucruri noi si cu siguranta ne vom revedea la workshopurile viitoare pe care le veti organiza”
Si exemplele pot continua, dar suntem noi modesti! Si frumosi pe deasupra!
Au fost trei zile de foc, obositoare pe de o parte, dar pline de satisfactii pe de alta parte. S-au inscris 32 de participanti, mult peste limita curajului nostru. Dar am mers mai departe si bine am facut. S-a dovedit ca toata aceasta adunare poate fi constituita din prieteni, chiar daca unii concureaza pe piete locale mici. Au venit fotografi de la Baia Mare, Alba Iulia, Bucuresti… Nu ne-am imaginat ca vor depune atat efort sa ajunga la workshop-ul WeddingStaff. Dar iata ca au facut-o si ne-am bucurat impreuna de 3 zile de invataturi nu numai din directia noastra catre ei, cat si in sens invers. Am invatat si noi de la ei un milion de lucruri utile si le multumim si pentru asta.
Ziua 1 a fost dedicata marketingului si sesiunii de budoir. Modelul nostru frumos, Cristina, a indurat privirile a peste 40 de oameni si peste 30 de obiective foto fara emotii, cu relaxare si calm. Ne-a incantat privirile cu o silueta de invidiat, iar experimentele fotografice cu iluminare naturala si artificiala au fost fara numar. Dovada sunt miile de imagini realizate de catre participanti, dintre care cateva sunt adunate in galeria de mai jos.
Evident ca a existat si o a treia parte a workshop-ului din prima zi, cu o sesiune de sticle aduse din toata tara, unde s-au depanat amintiri, unde s-a ras in hohote de ne miram ca am mai ramas cazati la acelasi hotel.
Ziua 2 a replicat desfasurarea unei nunti, incepand cu pregatiri (make-up si coafura), continuand cu ceremonia religioasa si problemele aferente. Am incercat sa realizam, asa cum ne-am propus, sesiunea de fotografie outdoor, insa frigul ne-a biruit iar prietenii nostri botosaneni, Marius Agrigoroaei si Relu (Constantin Oneaga) de la Clubului Fotografilor Botosani ne-au invitat in incinta Teatrului Mihai Eminescu din Botosani, unde fotografiile realizate au intrecut cele mai optimiste asteptari. Bineinteles ca dupa sesiunea de fotografie a urmat petrecerea. Si ce petrecere a fost, cu tort si invitate supriza de Concursul local Miss Anotimpurile. S-au aruncat buchetul si jarteaua. Cu modestie v-o spunem: s-a dansat si “Pinguinul”. Nasii n-au lipsit, dupa cum n-au lipsit mii de fotografii.
Ziua a treia a debutat cu oarece mahmureala, ca dupa o nunta. Ne-am avantat in Lightroom si am finisat fiecare imagine trimisa de participanti. Dupa care am deschis Photoshop si am finisat mai departe, proiectand in final un album de fotografie, ca exemplu despre ce inseamna un design bun, aerisit, care ramane cu accentul pe fotografie si nu pe diverse trick-uri din Photoshop.
Au fost trei zile superbe, cu aventuri de-adevaratelea, cu preot real in biserica, cu doua parastasuri si o cumetrie desfasurate in imediata apropiere a workshop-ului. Ne-am oprit literalmente din corectat imagini de budoir atunci cand preotul din sala de alaturi spunea ‘Tatal Nostru’.
In final ce putem spune? Ca fotografii de nunta sunt dornici sa invete lucruri noi, sa isi confirme lucruri stiute, sa inteleaga faptul ca munca de fotograf de nunta trebuie respectata si platita corespunzator. S-a dovedit ca o comunitate de fotografi de nunta poate fi puternica si poate genera increderea ca doar invatand unii de la altii lucrurile pot merge inainte.
Noi, echipa WeddingStaff, am fost incantati de talentul si priceperea fotografilor participanti, ne-am bucurat ochii de fiecare imagine realizata si am gasit multi prieteni ce ne sustin in demersul nostru. Pentru asta le multumim mult.

Multumirile noastre!

  • Echipa F64 a fost alaturi de noi ca de obicei cu echipamente destinate fotografilor de nunta. In curand vom reveni pe blogul F64 cu un review simpatic si extrem de util.
  • Multumim din toata inima lui Marius Agrigoroaei si celor din Clubul fotografilor Botosani. Fara ei nu ar fi fost posibil nimic din ce s-a intamplat. Au muncit enorm pentru realizarea workshop-ului WeddingStaff, au multe ore de somn de recuperat si multe oale s-au spart in capul lor. Asa se intampla cand lucrezi cu oameni, dar modul in care s-a derulat totul a fost impecabil.
  • Multumim mult Cristinei si lui Ionut, modelele noastre rabdatoare. Au fost extraordinari si ne-au suportat cu stoicism atatea ore.
  • Multumim Pensiunii Bianca pentru toate serviciile. Nu uitati costurile la care am fost cazati si am mancat. N-a fost usor pentru ei.
  • Va reamintim de parfumultau.com care ne-a improspatat atmosfera.
  • Costumul mirelui a fost realizat de Mario Conf SRL din Botosani. Ce ne-am fi facut fara el?
  • Tortul am inteles ca a fost delicios, Casa Dulce Botosani ne-a oferit aceasta supriza dulce.
  • Bogdan Ciobanu a urmarit totul cu atentie prin vizorul camerei video. N-a avut carduri la el, dar intentia conteaza. Va rog sa il sprijinim sa realizeze un material de exceptie cu acele imagini (din cerc). Multumim Bogdan mai mult decat o putem spune prin cuvinte.
  • DJ Radu a pus inclusiv ‘Pinguinul’. Nici nu stiti cat de dor ne era de el. Mersi Radu pentru atmosfera.
  • Fetele de la concursul Miss Anotimpurile au fost intr-un mare fel. Cred ca cel mai mult s-a bucurat Adrian Barna de atentia lor.
  • Casa Ventura Botosani (budoir) ne-a suportat cu drag galagia.
  • Teatrul Mihai Eminescu a fost gazda sesiunii indoor de fotografie de nunta.
  • Nu se realizau atatea fara Domnul Relu Oneaga, membru fondator Clubul Foto Botosani. Relu, esti un mare caracter si stim sigur ca ne vom revedea in scurt timp. N-am apucat sa-ti multumim asa cum trebuie, dar vom recupera.
  • Cristinei Venedict ii multumim pentru imaginile ‘altfel’ si pentru prezenta incantatoare si sustinerea pe care ne-ai dovedit-o.
  • Avem de multumit si echipei MUA, Oanei Timofte (make-up artist) si Florin Hutu de la salonul Haircut. Au facut amandoi eforturi pentru ca imaginile noastre sa fie mai bune.
  • Buchetul miresei ne-a fost oferit de Depozitul de flori Catamarasti. Tot ce-am sperat este ca nicio domnisoara sa nu fie lovita atunci cand s-a aruncat buchetul. Era greu. Si frumos.

Galerie de imagini!

Va prezentam aici cateva din imaginile realizate de participanti (prietenii nostri fotografi de nunta). Ordinea si selectia sunt aleatorii. Sunt multe imagini extraordinare care nu sunt prezentate aici. Multumim!
Si bineinteles ca nu puteau lipsi imaginile funny funny in care se poate observa atmosfera ce incurajeaza creativitatea :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu